Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi İstanbul

Lazerle idrar kaçırma tedavisi İstanbul, idrar kesesinin ideal bir konuma sahip olmasını sağlayan dokuları onarmak, bu dokulardaki kolajen sentezini arttırmak ve idrar kaçırma sorununu ameliyatsız bir şekilde tedavi etmek için yapılan işlemdir. Pelvis bölgesinde yer alan idrar kesesi ve rahim gibi organlar tam olarak sabit değillerdir. Çevrelerinde yer alan kas ve bağ dokular gibi dokular sayesinde konumlarını korurlar. Ancak bu dokularda bir yıpranma veya hasar gerçekleşirse idrar kesesi ve rahim gibi organlar ideal konumlarından ayrılabilir. Bu da beraberinde idrar kaçırma sorunları, rahim sarkması ve idrar kesesi sarkması gibi sorunların ortaya çıkmasına neden olur.

Bahsi geçen sorunların tedavi edilmesini için yapılan birtakım cerrahi operasyonlar vardır. Ancak bazı hastalar cerrahi içermeyen tedaviler tercih etmek isteyebilirler. Bu hastalar tarafından en çok tercih edilen uygulama lazerle idrar kaçırma tedavisidir. Yazımızın devamında ‘’Lazerle idrar kaçırma tedavisi nasıl yapılır?’’, ‘’Lazerle idrar kaçırma tedavisi ne kadar sürer?’’, ‘’Lazerle idrar kaçırma tedavisinin avantajları nelerdir?’’ ve ‘’Lazerle idrar kaçırma tedavisi neden yapılır?’’ gibi merak edilen sorulara yanıt vereceğiz. İstanbul lazerle idrar kaçırma tedavisi ve benzer konular hakkında detaylı bilgi almak için Op. Mehmet Alicik ile iletişime geçebilirsiniz.

İdrar Kaçırma Nedir?

İdrar kaçırma, bireyin çeşitli nedenlerden idrarını tutmakta veya kontrol etmekte zorlanması sonucu ortaya çıkan ve bireyin günlük yaşamı üzerinde son derece olumsuz sonuçları olan bir rahatsızlıktır. İdrar kaçırma yalnızca çocukların deneyimlediği bir sorun değildir. Yaygın bir şekilde yetişkin kadınlarda da görülmektedir. İdrar kaçırma sorunu günümüzde farklı tedavi uygulamaları ile ortadan kaldırılabilir. Cerrahi tedaviyi tercih eden hastalar TOT veya TVT ameliyatı ile idrar kaçırma sorunundan kurtulabilirler. Cerrahi tedavi istemeyen hastalar ise lazerle idrar kaçırma tedavisini tercih edebilirler. Cerrahi tedavi hakkında detaylı bilgi almak isteyen bireyler İdrar Kaçırma Tedavisi isimli yazımızı inceleyebilirler.

Kadınlarda İdrar Kaçırma Neden Olur?

Kadınlarda idrar kaçırma nedenleri arasında şunlar yer alır:

• Pelvik bölgedeki dokuların zaman içerisinde yıpranması ve görevlerini yerine getirirken zorlanması.
    • Zorlu veya çoğul normal doğumlar sırasında pelvik dokuların zarar görmesi.
    • Menopoz ve hormon bozukluğu gibi etmenler.
    • İlaç kullanımı.
    • İlerleyen yaş.
    • Üreme sistemi organlarına veya pelvik bölgeye zarar veren fiziksel travmalar.
    • İdrar kesesi sarkması.
    • Mesane tümörleri.
    • İdrar yolu enfeksiyonları.

Kadınlarda idrar kaçırma nedenleri bu şekilde sıralanabilir.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Nedir?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi, pelvik taban dokularını onarıp yenileyerek, bu dokulardaki yıpranmaya bağlı ortaya çıkan idrar kaçırma sorununu gidermeyi amaçlayan tedavidir. Lazerle idrar kaçırma tedavisi, aynı amaçla yapılan cerrahi operasyonlara kıyasla daha hızlı bir şekilde tamamlanır. Cerrahi kesiler ve riskli anestezi uygulamaları içermez.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisinin Avantajları Nelerdir?

Lazerle idrar kaçırma tedavisinin avantajları arasında şunlar bulunur:

• Ağrısız bir tedavidir.
    • Hızlı bir şekilde yapılır.
    • Hastalar birkaç seans içerisinde tedavinin faydalarını hissedebilirler.
    • Cerrahi işlem içermediği için konforludur.
    • Anestezi gerektirmediği için riskleri azdır.
    • Vajinal dokuların onarılmasına ve gençleşmesine yardımcı olur.
    • Uygulamadan sonra günlük yaşama dönülebilir.
    • Bedenin herhangi bir bölgesinde iz oluşumu gözlenmez.

Lazerle idrar kaçırma tedavisinin faydaları ve avantajları bu şekilde sıralanabilir.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Zararlı Mı?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi zararlı değildir. Cerrahisiz bir şekilde yapıldığı için benzer uygulamalara kıyasla çok daha güvenlidir. Ameliyata bağlı enfeksiyon ve kanama gibi riskleri de yoktur.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Ağrılı Mı?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi ağrısız bir şekilde yapılır. Bu tedavi uygulanırken vajinanın ön duvarında hafif bir ısı hissi hissedilebilir.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Ne Kadar Sürer?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi her biri yaklaşık 25 dakika kadar süren toplam 3 seans ile yapılmaktadır. Lazerle idrar kaçırma tedavisi seansları arasında genellikle 4 ila 6 haftalık aralıklar bulunmaktadır.

Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Nasıl Yapılır?

Lazerle idrar kaçırma tedavisi son derece basit ve konforlu bir uygulamadır. Bu uygulama sırasında TOT ve TVT ameliyatlarında olduğu gibi cerrahi kesiler ve dikiş uygulamaları gerçekleştirilmez. Dolayısıyla hasta ciddi bir ağrı hissi duymaz, bu da anestezi uygulaması ihtiyacını ortadan kaldırır. Lazerle idrar kaçırma tedavisi sırasında lazer cihazının probu vajina ön duvarına ulaştırılır. Daha sonra ise bu probdan, dozu bölgedeki dokular için özel olarak ayarlanmış lazer atımları yapılır. Böylece pelvik dokular ve vajinal dokular uyarılır. Bu uyarılma, dokuların daha fazla kolajen sentezlemesini sağlar ve bölgedeki dokuların yenilenme süreçleri hızlanır. Hastalar lazerle idrar kaçırma tedavisi sonrası evlerine dönebilirler. Hastanede kalmalarına gerek yoktur.

İstanbul Lazerle İdrar Kaçırma Tedavisi Fiyatları 2024

İstanbul lazerle idrar kaçırma tedavisi fiyatları ve benzer konular hakkında detaylı bilgi almak için Op. Mehmet Alicik ile iletişime geçebilirsiniz.