Kadın Doğum Uzmanı İstanbul

Kadın doğum uzmanı İstanbul, kadın hastalıklarını ve dişi üreme sistemi organları ile ilgili bozuklukları teşhis ve tedavi eden; gebelik sürecini yöneten ve doğum gibi uygulamaları gerçekleştiren tıp doktorudur. Kadın ve doğum uzmanları kadınların beden sağlığı, dişi üreme sistemi organlarının yapısı ve işlevleri, doğum ve gebelik süreci gibi konular hakkında yüksek öğrenim almışlardır. Tamamladıkları öğrenim süreci ve elde ettikleri tecrübeler sayesinde kadın hastalıklarını teşhis edebilir ve bu hastalıklara yönelik kişiye özel tedaviler gerçekleştirebilirler. Yazımızın devamında ‘’Kadın doğum doktoru İstanbul hangi hastalıklara bakar?’’, ‘’Kadın hastalıkları uzmanı hangi tedavileri gerçekleştirir?’’, ‘’Kadın hastalıkları doktoru randevusu nasıl alınır?’’ ve ‘’Kadın hastalıkları ve doğum uzmanı muayenesi ne kadar sürer?’’ gibi merak edilen sorulara yanıt vereceğiz. İstanbul kadın doğum uzmanı muayenesi ve benzer konular hakkında detaylı bilgi almak için Op. Dr. Mehmet Alicik ile iletişime geçebilirsiniz.

Kadın Doğum Uzmanı Kimdir?

Kadın doğum uzmanı, kadın hastalıkları ve doğum uzmanı olarak da adlandırılan bir tıp uzmanıdır. Kadın doğum uzmanları, kadınların üreme sağlığı ve doğum süreciyle ilgilenirler. Bu uzmanlar, tıp fakültesi mezunu olduktan sonra uzmanlık alanını belirleyerek, kadın hastalıkları ve doğum uzmanlık eğitimi alırlar.

Kadın Doğum Uzmanı Hangi Hastalıklara Bakar?

Kadın doğum uzmanı şu gibi hastalıkları teşhis ve tedavi edebilir:

• Rahim miyomları.
    • Rahim polipleri.
    • Yumurtalık kistleri.
    • Polikistik over sendromu.
    • Hormon bozukluğu.
    • Menopoz, erken menopoz.
    • Genital siğiller ve HPV enfeksiyonları.
    • Cinsel işlev bozuklukları.
    • Çikolata kistleri.
    • Endometriozis hastalığı.
    • Rahim sarkması.
    • Rahim duvarı kalınlaşması.
    • Rahim kanseri, rahim ağzı kanseri ve yumurtalık kanseri gibi kanser hastalıkları.
    • İnfertilite, kısırlık.
    • İdrar kaçırma.
    • İdrar kesesi sarkması.
    • Adet düzensizliği.
    • Gebelik şekeri.

Kadın doğum uzmanları, bu gibi hastalıkların teşhis ve tedavi sürecini yönetebilirler.

Kadın Doğum Uzmanı Hangi Tedavileri Yapar?

Kadın doğum uzmanı şu gibi tedavileri, ameliyatları ve tıbbi uygulamaları gerçekleştirebilir:

• Miyom ameliyatı ve miyom tedavisi.
    • Yumurtalık kisti tedavisi ve yumurtalık kisti ameliyatı.
    • Laparoskopik cerrahi uygulamaları.
    • Histeroskopik cerrahi uygulamaları.
    • Kolposkopi.
    • Lazerle HPV ve genital siğil tedavisi.
    • Kriyoterapi ile genital siğil tedavisi.
    • Spiral ve rahim içi araç takılması.
    • Riskli gebelik takibi.
    • Gebelik takibi.
    • Sezaryen doğum.
    • Doğal doğum veya normal doğum.
    • Dört boyutlu ultrason.
    • Rahim filmi.
    • Aşılama tedavisi.
    • Kısırlık tedavisi.
    • Rahim alma ameliyatı, histerektomi.
    • Vajinoplasti yani vajina daraltma ameliyatı.
    • Labioplasti yani iç dudak estetiği.
    • Kızlık zarı dikimi.
    • Genital beyazlatma.
    • Genital bölge dolgusu.
    • Genital PRP uygulaması.
    • O noktası büyütme ve G noktası büyütme uygulamaları.
    • Barbie vajina estetiği.
    • Lazerle vajina daraltma uygulaması.
    • Cinsel terapi.
    • Kürtaj.
    • Vakumlu kürtaj.
    • Gebelik öncesi danışma.
    • Dişi üreme sistemini ilgilendiren kanser hastalıklarının teşhisi, takibi ve tedavisi.

Kadın hastalıkları doktorları bu gibi tedavileri ve uygulamaları gerçekleştirebilirler.

Kadın Doğum Uzmanları Ne Yapar?

Kadın doğum uzmanları, kadınların genel sağlık durumunu değerlendirirler. Kadınların periyodik kontrollerini yaparlar ve jinekolojik muayeneler gerçekleştirirler. Bu muayenelerde rahim, yumurtalıklar ve diğer üreme organları incelenir. Böylece bu organları ilgilendiren hastalıklar teşhis edilebilir. Bu hastalıklara yönelik cerrahi veya medikal tedavi programları hazırlanabilir. Buna ek olarak kadın doğum uzmanları gebelik takibi yapabilirler, kısırlık tedavileri gerçekleştirebilirler, doğum ve lohusalık bakımı gibi süreçleri yönetebilirler.

Kadın Doğum Uzmanı Muayenesi Ağrılı Mı?

Kadın doğum uzmanı muayenesi ağrılı bir uygulama değildir. Çoğu zaman bu muayeneler, ağrısız işlemlerle yapılmaktadır. Ancak eğer bir işlem potansiyel olarak hastada ağrı hissine yol açacaksa doktor bu hissin en aza indirilmesi veya tamamen engellenmesi için gerekli önlemleri almaktadır.

Kadın Doğum Uzmanı Randevusu Nasıl Alınır?

Kadın doğum doktoru randevusu almak son derece kolaydır. Kadın doğum hekimi randevusu almak isteyen bireyler sitemizde yer alan ‘’İletişim’’ isimli sekmeye tıklayabilirler. Daha sonra ise burada bulunan telefon numarası veya e-posta adresini kullanarak bize ulaşabilir, uygun bir tarihe kadın doğum doktoru muayene randevusu alabilirler.

Kadın Doğum Uzmanı Muayenesi Ne Kadar Sürer?

Kadın doğum uzmanı muayenesi genellikle 15 ila 30 dakika içerisinde tamamlanmaktadır. Muayene sürecinde yapılan işlemler ve muayenenin gerçekleştirilme amacı gibi faktörler muayenenin süresinde değişikliğe neden olabilir.

Kadın Doğum Uzmanı Muayenesi Nasıl Yapılır?

Kadın doğum uzmanı muayenesi, ağrısız, konforlu ve güvenli bir işlemdir. Bu işlem sayesinde kadın hastalıkları ve dişi üreme sistemini ilgilendiren bozukluklar tespit edilebilir. Bu uygulamaya eşlik eden testler ve görüntüleme uygulamaları sayesinde, bahsi geçen sağlık sorunları incelenebilir. Böylece doktor, hastasının taleplerine ve ihtiyaçlarına özel kadın doğum tedavileri planlayabilir.

İstanbul Kadın Doğum Uzmanı Muayenesi Fiyatları 2024

İstanbul kadın doğum uzmanı muayenesi fiyatları ve benzer konular hakkında detaylı bilgi almak için Op. Dr. Mehmet Alicik ile iletişime geçebilirsiniz.