Genital PRP İstanbul

Genital PRP İstanbul, yıpranan genital bölge dokularının yenilenmesini sağlamak ve böylece bu dokulardaki işlev kaybını gidermek amacıyla yapılan, özel bir PRP tedavisi uygulamasıdır. Genital bölgede yer alan neredeyse tüm dokular bireyin cinsel yaşamı için oldukça büyük öneme sahiptirler. Vajinanın çevresinde, sinir ağları ve kılcal damarlar bakımından zengin bölgeler bulunur. Bu bölgeler cinsel aktiviteler sırasında bireyin cinsel haz duymasını sağlarlar. Eğer bu bölgelerdeki dokular zaman içerisinde kozmetik uygulamalar veya ilerleyen yaş gibi etmenler ile yıpranırsa cinsel yaşamı olumsuz etkileyen sorunlar ortaya çıkabilir. Bu sorunlar arasında orgazm olamama, cinsel isteksizlik ve vajinal kuruluk gibi cinsel işlev bozuklukları yer alır.

Genital bölgedeki dokuların yıpranması ile bölgenin estetik bütünlüğü de zarar görür. Neyse ki günümüzde bu gibi sorunları, cerrahi içermeyen, doğal tedavi uygulamaları ile ortadan kaldırmak mümkündür. Genital PRP tedavisi de bu uygulamaların başında gelmektedir. Genital PRP tedavisi sırasında, genital dokuların gençleştirilmesi için bireyin kendi yenileyici hücreleri kullanılır, yani tedavi tamamen doğaldır. Yazımızın devamında ‘’Genital PRP tedavisi nasıl yapılır?’’, ‘’Genital PRP tedavisinin faydaları nelerdir?’’, ‘’Genital PRP tedavisi ne kadar sürer?’’ ve ‘’Genital bölge PRP’si nedir?’’ gibi merak edilen sorulara yanıt vereceğiz. İstanbul genital PRP tedavisi ve benzer ameliyatsız genital estetik uygulamaları hakkında detaylı bilgi almak için Op. Dr. Mehmet Alicik ile iletişime geçebilirsiniz.

Genital PRP Nedir?

Genital PRP tedavisi, genital bölgedeki dokuların canlanması ve hem işlevsel hem de estetik olarak daha sağlıklı bir yapı kazanması için yapılan, özel bir PRP uygulamasıdır. PRP tedavisi, hastanın kendi kanından elde edilen plazma içeren bir yöntemdir. Tedavi için hastadan alınan kan, santrifüj adı verilen bir işlemle plazma ve kan hücrelerine ayrıştırılır. Elde edilen plazma, kanın diğer kısımlarından daha yüksek miktarda iyileştirici hücre (trombosit) içerir. Bu trombosit hücreleri, PRP tedavisinin uygulandığı bölgedeki iyileşme ve gençleşme süreçlerini hızlandırır. Böylece bölgedeki işlevsel ve estetik temelli sorunlar çok daha hızlı bir şekilde ortadan kaldırılır.

Genital PRP Neden Yapılır?

Genital PRP tedavisi şu gibi amaçlarla yapılabilir:

• Vajinal Kuruluk: Menopoz, doğum kontrol hapları, emzirme ve bazı ilaçlar gibi faktörler vajinal kuruluğa neden olabilir. Genital PRP, vajina duvarlarındaki nemliliği artırarak ve vajinal dokuların iyileşmesine destek olarak vajinal kuruluğun giderilmesine yardımcı olabilir.
    • Cinsel Tatminsizlik: Vajinal dokulardaki yıpranma ve vajinal kurluk gibi nedenlerden ortaya çıkan cinsellikten yeterince haz alamama durumunu ortadan kaldırmak.
    • Stres Tipi İdrar Kaçırma Sorunu: Stres tipi idrar kaçırma, günlük aktiviteler sırasında ani öksürme, hapşırma veya gülme gibi fiziksel stresle idrar kaçırma durumudur. Genital PRP, pelvik taban kaslarını güçlendirir ve idrara çıkma ihtiyacının kontrol edilmesine yardımcı olur.
    • Genital Estetik: Bazı kadınlar, doğum sonrası veya yaşlanma gibi nedenlerden genital bölgelerinde birtakım estetik sorunlara sahip olabilir. Genital PRP, genital bölgedeki cilt kalitesini artırarak ve cilt sıkılaşmasını sağlayarak bölgedeki estetik sorunların giderilmesine yardımcı olabilir.

Genital PRP bu gibi amaçlarla yapılabilir.

Genital PRP Faydaları Nelerdir?

Genital PRP tedavisinin faydaları arasında şunlar bulunur:

• Genital bölgedeki dokuların cinsel uyaranlara karşı daha duyarlı olmasını sağlar ve böylece orgazm olamama gibi sorunlara yardımcı olur.
    • Hafif idrar kaçırma sorunları için faydalıdır.
    • Cinsel yaşamı ilgilendiren vajinal kuruluk gibi sorunların ortadan kaldırılması için faydalıdır.
    • Genital bölgedeki dokuların yenilenmesine ve gençleşmesine yardımcı olur.

Genital PRP tedavisinin yararları bu şekilde sıralanabilir.

Genital PRP Kaç Yaşında Yapılır?

Genital PRP 18 yaşını dolduran herkese yapılabilir. Bu uygulama genelde 30’lu yaşlarının sonundaki bireyler tarafından tercih edilir.

Genital PRP Zararlı Mı?

Genital PRP zararlı değildir. Bu işlem bireyin kendi vücudunda bulunan iyileştirici hücrelerin yoğun miktarda bulunduğu bir kan sıvısı ile yapılır. Kimyasal veya ilaç içermez.

Genital PRP Ağrılı Mı?

Genital PRP sırasında çoğu hasta ciddi bir ağrı hissi deneyimlemez. Çünkü işlemler enjeksiyon uygulamaları ile sınırlıdır. Ancak iğne korkusu olan veya ağrı konusunda hassas olan bireyler için uygulama öncesinde topikal anestezi işlemine başvurulabilir.

Genital PRP Ne Kadar Sürer?

Genital PRP tedavisi genellikle 30 dakika içerisinde tamamlanır. Bazı kişilerde işlemin süresi 40 dakikaya kadar uzayabilir.

Genital PRP Nasıl Yapılır?

Genital PRP tedavisinin uygulama aşamaları şu şekilde sıralanabilir:

• Hastadan bir tüp kadar kan örneği alınır.
    • Alınan kan, özel bir tüp içerisinde santrifüj cihazına koyulur. Cihazın yarattığı merkez kaç kuvveti sayesinde plazma sıvısı ile kan içerisindeki ağır maddeler ayrışır. Plazma içerisinde iyileştirici platelet (trombosit) hücreleri yoğun miktarda bulunur.
    • Genital PRP’nin yapılacağı bölgeye ağrı kesici krem uygulaması yapılır.
    • Son olarak da santrifüj işlemi ile elde edilen platelet bakımından zengin kan sıvısı, hedef bölgeye enjekte edilir. Böylece tedavi başarı ile tamamlanmış olur.

Genital PRP sonrası günlük yaşama dönülebilir.

İstanbul Genital PRP Tedavisi Fiyatları 2024

İstanbul genital PRP tedavisi fiyatları ve benzer konular hakkında detaylı bilgi almak için Op. Dr. Mehmet Alicik ile iletişime geçebilirsiniz.